tisdag 20 mars 2012

Olika trapplösningar

Hello!
Här sitter jag fortfarande med bultande öra och som ränta på det nu även en rinnig näsa!
Men jag ska inte klaga, fick ett besked i dag att en väninna hade fått cancer och ska opereras och strålbehandlas. Men det är kurage i henne och hon fightas som bara den,Go girl! Jag håller tummarna för henne att allt ska gå bra.

 Ja "suck", livet är upp och ner och precis som trappor,kan man hitta lösningar, fast var och en på sitt sätt!




 Nu är det snart dags för kudden/ snipp snapp snut nu loggar jag ut!

2 kommentarer:

  1. Hej kul att du är med i min utlottning. Lycka till.Jättefin blogg du har, kul att kika in. Ha en fin tisag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. ja det är ju smarta idéer det där för ett annars outnyttjat utrymme!!

    Kramis sanne

    SvaraRadera