lördag 17 mars 2012

Renoveringen fortskrider utan mig


Morr! Det är väl typiskt! Nu när det är så lite kvar på huset att renovera vill man bara gasa på och bli klar,ja men då åker man naturligtvis på öroninflammation! Man blir inte så pigg på att hoppa i målarstassen och rolla väggar då inte. Som tur är finns det två underbara turturduvor här hemma som fixade det utan mig. Tack snälla söta!!


                                                                     Ludde och Sara

Lite vitahjärtan vart det också

Som belöning lagade jag det ungdomar gillar, hamburgare med mozarella
och friterade potatisstavar...

                                                         ...och lite ananassmoothies.

Mumsigt värre!

Efter maten blev det förståss, en härlig kopp med Gevalia!
Ha en härlig lördagkväll!!

2 kommentarer:

  1. Stackare, öroninflammation är inte skönt! Men vilken tur för ungdomarna att du orkade laga till smarrig måltid åt dem. Ser gott ut :) Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för din fina kommentar på min blogg, alltid kul att få en kommentar :) Jag visst är Pinterest inspirerande!
    Om jag får din mailadress kan jag skicka en inbjudan till dig :)
    Kram Lisa - Creations by Lis

    SvaraRadera