söndag 1 april 2012

Tavlor och aprilskämt

I dag har vi firat brorsan som fyller år idag. Sen har jag försökt lura andra att jag ska skänka bort alla mina tavlor gratis...men det gick inte så bra ;) Det gäller att luras med finess men sånt är jag tydligen dålig på*skratt* för jag lyckas aldrig. Folk är lite på sin vakt i dag och jag kan inte låta bli att se hur förvirrade en del är på Facebook som undviker att kommentera varandra utifall de ska trilla dit på något lurt. Mig försökte man lura att det satt en spindel på benet,men jag gick inte på det och reaktionen skulle inte blivit så stor eftersom jag inte är rädd för spindlar i Sverige.


Hoppas du har blivit lurad idag!

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt inte försökt lura någon idag för ovanlighetens skull :) Men jag har säkert blivit lurad av någon utan att veta om det ännu!

    Ses kanske på torsdag då ;) kram

    SvaraRadera