tisdag 13 mars 2012

Kära, vad jag längtar!

Kära underbara du!
Om du visste vad jobbigt det är att gå och vänta på att träffa dig igen. Jag längtar så mycket efter dig att jag kan spricka! Snart är skilsmässan klar hoppas jag.
Satt och bläddrade lite bland bilder och hittade några jag tog hos dig förra våren. Såg gullvivorna jag satt i ditt  fönster ...åååå...suck, här i stan finns inte ens en ynka snödroppe eller krokus. 
Längtar efter att få sova i din säng...jag sover alltid så gott under ditt beskydd.  Jag struntar i att du är gammal och behöver omsorger,jag lämnar allt för din skull . Så älskade torp om några månader blir jag förhoppningsvis din för alltid.
Hälsningar/ Mariell

                                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar