torsdag 19 april 2012

Radhuset är nu till salu!

Jahapp, nu är det alltså dags att sälja radhuset som nu ligger ute på hemnet. Känns lite vemodigt faktiskt. Jag kommer i håg när vi köpte det år 2002 och allt trä var i furu. En kompis till mig tyckte då att vårat nya hem såg ut som en finsk bastu*Skratt*. Idag finns det inga spår kvar av den känslan. Det mesta är utbytt och renoverat i ljus och lantlig stil. Jag tycker själv att radhuset är charmigt och lättstädat nuförtiden och så ska vi lämna det nu när det känns som finast och flytta ut till ett omodernt gammalt torp och börja om från början igen. Vad kallas det "renoholic"?;)Nej vi får det bra ute på landet och om några år är torpet också i toppform. Ser fram emot flytten ändå!



Roliga minnen från baren.....;)


                                             Många människor har njutit av god mat och vin här med oss!


                                          Här har vi haft mysiga bad med tända ljus på vintern!

3 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fina bilder:)Jag gillar din blogg och är nu följare.
    Vill du ha lantlig inspiration samt delta i min lilla tävling kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanonhelg.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och fin blogg!
    Ha en trevlig kväll.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  3. Underbart fint radhus! Om man hade råd skulle jag nog köpa det på en gång!
    /Mvh Isabella

    SvaraRadera