fredag 13 april 2012

Reportage i " Vårt Nya Hus"

Äntligen!!
Nu har mäklaren varit här och ska fotografera radhuset på onsdag så nu finns ingen återvändo.
Nu håller vi tummarna för att folk blir sugna att köpa huset. Det har blivit en hel del renovering och i dag fick jag en förfrågan från tidningen "Vårt Nya Hus" om vi ville ställa upp i ett reportage, jag svarade att vi gärna ställer upp lite längre fram men inte i radhuset utan i torpet vi ska bygga om. Där har vi ju frittfram att bygga och inreda hur vi vill och precis som vi vill ha det:) Dessutom har jag "råkat" packa ner lite för mycket prylar så det till och med har varit svårt att styla huset med rätt inredning. Mäklarens tips var att
 köpa blommor och frukt etc, så jag gör min egen tolkning av det och köper på mig kryddor som jag placerar ut överallt, till och med i vardagsrummet. Ja, så kan det gå när en konstnärssjäl ska inreda*skratt*


 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar