fredag 24 augusti 2012

Hemma på landet och Internet igen!!

Äntligen!! Efter flera månaders isolering från Internet har vi till sist fått bredband.
Flytten Västerås och ut på landet var intensivt men det gick till slut och nu håller vi på och bygger för fullt. Kaninen har fått en kull ungar och Cleo katten väntar på att sina små ska komma till världen vilket borde ske inom de närmaste dagarna. Jag älskar att bo på landet och inte en minut tråkigt har vi haft. Vi har hunnit med flera båtturer på Hjälmaren och hjälmarkräftor hade vi på bordet vid vår kräftskiva mums! Vi mår prima och som galenskaparna säger...De ska va gött o leva!!

lantligt kök
  Hemma i mitt kök!           Foto: Birgitta Ström

Näckros                      Foto: Marie-Louise Andersson


1 kommentar:

  1. , fin blogg du har! Kolla gärna in på min också och läs om mitt fart fyllda liv som tonåring med kärlek till mode och fotografering. Skriver också om min vän som strax ska bli mamma på 16 bast, hoppas du gillar!

    SvaraRadera